close
因為帶父母去IRVINE 探望我弟弟,所以我把喵咪一隻留在家裡兩天一夜。覺得很對不起喵咪,因為才開始養她幾天,就把她扔在家。
兩天一夜的旅行回來後,喵咪看起來沒有什麼事。但是我還是覺得心不安。
結果喵咪好像沒有什麼問題,我進房間的時候她剛醒,用可愛的咪咪眼看著我。
晚上好像又有點興奮,大概是我沒有陪她玩得關係吧...她到很晚才睡到我身邊。

This weekend I brought my parents to Irvine visit my brother. My kitty Ayana was stayed home alone for two days and one night. I felt kind of bad, because I only had her for a couple days, and I already left her home alone...
After the two days trip, when i went home, the kitty looked fine. She woke up and used sleepy eyes looking at home when I walked in the room.
Nothing was destoryed... Good kitty...
But Last night she got hyper again...Probably because I haven't played with her for two days...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Kamikity 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()